کد خبر: ۷۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۹۵۸
روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» اشاره می کند که به نظر می رسد ترمپ از اختلال وسواس رنج می برد.
به گزارش خبرداغ ، رسانه های خبری با انتشار کلیپی تصویری به چندین نشست ترامپ با اعضای کابینه و مقام های بلندپایه توجه کرده اند در تمامی این کلیپ ها یک نقطه اشتراک وجود دارد: وسواس دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در مرتب کردن مداوم روی میز و تنظیم مجدد وسایلی که روی آن قرار دارند.

اکثر این دیدارها در کاخ سفید صورت گرفته اند. روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» اشاره می کند که به نظر می رسد ترمپ از اختلال وسواس رنج می برد. این کلیپ بیش از ۱۰ هزار بار ریتوئیت شده است.

 پیش از این نیز گفته شده بود که ترامپ از پله ها می ترسد چرا که در زمان ملاقات با ترزا می نخست وزیر بریتانیا هنگام رسیدن به سراشیبی حیت قدم زدن ناگهان دست او را گرفت. گفته می شود او از ارتفاع و شیب‌های تند حتی بیشتر از آلودگی متنفر است. او به طور خاص از پله بیزار است و بزرگترین کابوس او راه پله کثیف است.

وسواس ترامپ در مرتب کردن دوباره وسایل روی میز

وسواس ترامپ در مرتب کردن دوباره وسایل روی میز

وسواس ترامپ در مرتب کردن دوباره وسایل روی میز

وسواس ترامپ در مرتب کردن دوباره وسایل روی میز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: