کد خبر: ۷۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز در نواحی شمالی و مرز شرقی استان انتظار وزش باد نسبتا شدید همراه با گردوخاک از سمت شمال داریم که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می شود.
وزش باد شدید در سیستان و بلوچستانعلی ملاشاهی  اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی امروز  در نواحی شمالی و مرزشرقی استان سیستان و بلوچستان وزش باد نسبتا شدید همراه با گردوخاک از سمت شمال داریم که سبب کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و کاهش موقتی دما می شود.

 به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه از فردا به تدریج شاهد افزایش دما در سطح استان سیستان و بلوچستان هستیم، افزود: همچنین تا فردا در سواحل استان شاهد وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط همراه با گردوخاک هستیم و دریای عمان در این مدت مواج پیش بینی می شود. 
 
وی ادامه داد: در روز های جمعه و شنبه آسمان استان سیستان و بلوچستان قسمتی ابری است و وزش باد نیز خواهیم داشت. 
 
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در نیمه شمالی استان احتمال افزایش ابر و رگبار خفیف و پراکنده وجود دارد. 
 
وی گفت: همچنین از روز دوشنبه هفته آینده سرعت باد در استان افزایش یافته و کاهش دما رخ می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: