کد خبر: ۷۱۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس اورژانس کشور اعلام کرد؛
روزانه به طور متوسط ۱۵۰ هزار نفر در سراسر کشور به اورژانس مراجعه می‌کنند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر بستری می‌شوند.
مراجعه روزانه ۱۵۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌هابه گزارش خبرداغ،پیرحسین کولیوند در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر، به تشریح عملکرد اورژانس ۱۱۵ در طرح ملی سلامت نوروزی پرداخت و افزود: نیروهای اورژانس ۱۱۵ از ابتدای طرح نوروزی ۱۲۰ هزار ماموریت انجام داده اند که ۲۶ هزار ماموریت آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

به گفته رئیس اورژانس کشور، در این مدت ۲۲ هزار نفر به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند.

کولیوند ادامه داد: عملیات ماموران اورژانس در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته دو و نیم درصد و تعداد مصدومان جاده ای ۱.۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس اورژانس کشور افزود: بیشترین مأموریت های ما در استان های تهران، خراسان رضوی و فارس و کمترین آنها در همدان و بوشهر بوده است.

کولیوند اضافه کرد: اورژانس کشور با ۳۱ فرورند بالگرد، امداد هوایی به حوادث مختلف را انجام می دهد.

وی در ادامه توضیحاتش گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه شده است.

کولیوند تصریح کرد: روزانه به طور متوسط ۱۵۰ هزار نفر در سراسر کشور به اورژانس مراجعه می کنند که از این میان ۱۳ هزار نفر بستری می شوند.

وی بیان کرد: بیشترین مراجعان ما بیماران قلبی، تنفسی، مغزی و گوارشی هستند.

رئیس اورژانس کشور افزود: ماموران بهداشت محیط نیز یک میلیون و ۴۰ هزار بازرسی از مراکز مختلف انجام داده اند و روزانه حدود ۲۳ تن مواد فاسد شده از این مراکز کشف و معدوم می شود.

کولیوند یادآور شد: ۱۴ هزار و ۹۷۰ مرکز در این بازرسی ها به دستگاه قضائی معرفی شده اند که سه هزار و ۳۷۰ مرکز با حکم قضائی تعطیل شده است.
منبع: باشگاه خیرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: