کد خبر: ۷۱۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از بازدید 12 هزار نفری از مجموعه قلعه فلک‎الافلاک خبر داد.
رشد دو برابری بازدید از قلعه فلک الافلاکبه گزارش خبرداغ ، «غلامرضا سلیمانی» اظهار کرد: دیروز 12 هزار و 90 گردشگر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‎الافلاک هم‌چنین موزه‎های باستان‌شناسی و مردم‌شناسی آن بازدید کرده‎اند که رکوردی قابل توجه و کم سابقه به شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: این آمار نسبت به سال گذشته در همین تاریخ دو برابر رشد داشته به گونه‎ای که سال گذشته در همین تاریخ 6300 نفر بوده و امسال این آمار تقریباً دو برابر شده است.

سلیمانی افزود: در هفتمین روز از سال جدید آمار اقامت گردشگران در سطح استان به 44 هزار و 457 نفر رسیده که نسبت به سال گذشته تا این تاریخ حدود دو درصد سیر صعودی داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان یادآور شد: در این روز، 190 هزار و 279 نفر نیز از جاذبه‎های تاریخی، طبیعی و دست‌ساز استان دیدن کرده‎اند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: