کد خبر: ۷۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۱
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود موج جدید بارندگی به خوزستان از روز جمعه، احتمال آبگرفتگی معابر در این استان وجود دارد.
احتمال آبگرفتگی معابر در موج جدید بارندگی در خوزستانبه گزارش خبرداغ ، کوروش بهادری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ظهر روز جمعه تا روز یکشنبه شاهد بارش پراکنده در بیشتر نقاط خوزستان خواهیم بود که شدت آن در شمال و شرق استان بیشتر است.
وی توصیه کرد: میهمانان نوروزی و عشایر کوچ رو از اتراق و تردد در حاشیه و حریم رودخانه ها خودداری کنند.
وی گفت: خلیج فارس نیز در این مدت مواج است.
بهادری ادامه داد: در بارش سه شنبه شب در خوزستان میزان بارش در خرمشهر پنج، آبادان 4.7، لالی سه و شادگان یک و نیم میلیمتر گزارش شد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: چهارشنبه شب نیز احتمال بارندگی در برخی مناطق شمالی خوزستان وجود دارد.
وی افزود: در 24 ساعت گذشته اهواز با 28 و دهدز با 9 میلیمتر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز نیز در این مدت بین 28 و 11 درجه سانتیگراد در نوسان است.
بهادری اظهار کرد: میزان وارونگی هوای روز سه شنبه اهواز 238 متر گزارش شده است.
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، در بارندگی جمعه و شنبه گذشته بیشترین میزان بارش به ترتیب در آغاجاری 87.6 ، ماهشهر 72، دهدز 60، امیدیه 57.3، شادگان 49، بهبهان 39.9، آبادان 31.7، هندیجان 33.3، ایذه 23.8 و اهواز 12 میلیمتر ثبت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: