کد خبر: ۷۱۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۵
آمار وعملکرد کمیته های نوروزی درچهارمین حلسه ستاد مطرح وبررسی شد.
بررسی عملکرد کمیته های نوروزی در چهارمین جلسه ستادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، چهارمین جلسه ستاد نوروزی با حضور روسا ونمایندگان کمیته ها صبح یکشنبه 6 اسفند درسالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

دراین نشست موسوی با اشاره به ورود 9 شناور درشرایط نامساعد جوی از بندر چارک به کیش گفت: شب گذشته تمامی تیم های بندر، ستاد بحران، تجسس، امداد ونجات دریایی، تیم های درمانی بیمارستان وهلال احمرو نیروهای امنیتی در حال آماده باش بودند وخوشبختانه با تمهیدات درنظر گرفته شده این مسافران به سلامت به کیش رسیدند.

مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش افزود: با گذراندن شرایط بحرانی درحال حاضر درشرایط عادی هستیم وتردد شناورها برای ورود وخروج خودروها و مسافران به صورت عادی انجام می شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تاکید براهمیت تامین رفاه گردشگران گفت: همه اقدامات درراستای خدمات رسانی به گردشگران حتی درشرایط نامساعد جوی نیز درحال اجرا است و بدون هیچگونه مشکلی تردد در بندر وفرودگاه کیش در حال انجام است.

جانفشان مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات هم با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته درکمپ اسکان 1859 چادر برپاشده است گفت: 6 هزار و902 نفر دراین چادرها اسکان داده شده اند و نسبت به سال گذشته این آمار16 درصد افزایش داشته است.

وی افزود : علاوه بر نمایشگاه بین المللی ، مصلای کیش نیز با همکاری ستاد نمازجمعه برای اسکان گردشگران آماده شده وحدود 50 چادر نیز در مصلی دراختیار گردشگران قرار گرفته است.

به گفته پرهام جانفشان از ابتدای طرح نوروزی که از 25 اسفند 95 آغاز شده تا پایان 5 فروردین 36 هزار و 389 نفر در9 هزار و 861 چادر در کمپ های  کیش اقامت کرده اند که درمقایسه با سال قبل 14 درصد رشد داشته است.

رضوانی معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش دراین جلسه از مصرف 211 تن آرد در طرح نوروزی خبرداد وافزود: با توجه به رشد آمارهای گردشگری میزان آرد مصرفی نیز 32 درصد رشد داشته است.

وی گفت: تاکنون 267 مورد بازدید از نانوایی ها، 51 درصد افزایش مراجعه به ایستگاههای امدادی، 18 درصد افزایش اعزام به بیمارستان، افزایش 2 درصدی مصرف آب و حدود یک تن مواد غذایی معدوم شده داشته ایم.

دکتر خلخالی رییس بیمارستان کیش با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان کیش گفت: از 25 اسفند تا 5 فروردین 8 هزار 120 مراجعه به بیمارستان داشته ایم که نکته جالب توجه مراجعات غیراورژانسی است که این امر بدلیل حضور پزشکان متخصص در بیمارستان کیش است وبسیاری از گردشگران از فرصت سفر به جزیره کیش برای سنجش سلامت خود بهره می برند.

وی افزود: در طرح نوروزی تاکنون 5709 نفر خدمات سرپایی، 15 هزار 688 نفر خدمات پاراکلینیکی وآزمایشی، 115 نفر بستری دربخش، 50 مورد دیالیز، 11 مورد تالاسمی، 143 مورد اعزام آمبولانس ویک مورد اعزام به سرزمین اصلی به دلیل مشکلات روانی داشته ایم.  

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش درادامه گفت: درطرح نوروزی 7 هزار و100 نفر از پلاژ بانوان، 3 هزار و500 نفر از پلاژ آقایان، 848 نفر از استخر کرانه و 1900نفر از استخر المپیک استفاده کرده اند.

وی همچنین با اشاره به بارندگی های روزهای اخیر افزود:  با تاکید دکتر مونسان مبنی بر اسکان گردشگران در کمپ های مسقف وجلوگیری از ایجاد مشکلات ناشی از بارندگی برای مسافران ، تلاش شده است خدمات با کیفیت مطلوب و در کوتاهترین زمان ارائه شود وحتی کارکنان فضای سبز شهری نیز برای رفع مشکلات بارندگی به کمک کارکنان خدمات شهری آمده اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش نیز دراین جلسه گفت: تاکنون 72 نفر با تور به جزیره هندورابی سفرکرده اند که البته به دلیل شرایط نامساعد جوی با وجود استقبال گردشگران از تورهای هندورابی امکان سفر مهیا نبود.

سراج افزود: امکان سفر به هندورابی از امروز دوباره برقرار شده است و گردشگران می توانند از این جزیره زیبا وآرام دیدن کنند.

وی گفت: از 25 اسفند تا 5 فروردین، 1350 نفر نیز از مجموعه فرهنگی وموزه کیش دیدن کرده اند.

مدیرروابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دراین نشست با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درجلب رضایت  گردشگران گفت: توزیع کتاب راهنمای گردشگری، بروشور، ارسال پیامک، ارائه بسته های اطلاع رسانی ، توزیع نقشه و... از جمله اقداماتی است که درراستای ارائه اطلاعات به گردشگران انجام می شود تا ضمن تسهیل سفر زمینه های خدمات رسانی وبهره مندی از امکانات نیز تسریع شود.

تهرانی رییس موسسه علوم وفنون کیش نیز در این نشست گفت: با هدف آگاهی از میزان رضایتمندی گردشگران، رفع نواقص و بهبود کمی وکیفی خدمات 7950 فرم نظرسنجی تاکنون بین گردشگران توزیع شده است  .

وی افزود : سوالات این فرم های نظر سنجی به فراخور محل توزیع متفاوت هستند و پس از جمع آوری توسط گروه کارشناسی ونرم افزارهای آماری تحلیل وتشریح می شوند تا برای برنامه ریزی بهتر دراختیار مسئولان قرار گیرند.

به گفته تهرانی تاکنون 27 درصد گردشگران هوایی از طریق شرکت هواپیمایی کیش ایر به جزیره سفر کرده اند و 73 درصد مابقی گردشگران با 11 ایرلاین دیگر به کیش آمده اند.

وی میزان رضایتمندی از هواپیمایی کیش ایر را براساس آراء مردمی 84 درصد برشمرد .

دکتر رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت هم دراین جلسه از 3610 مراجعه به مراکز بهداشتی کیش وانجام 631 مورد بازدید توسط ناظران بهداشتی خبر داد .

درپایان نیز براساس آمارهای حسین یگانه پویا مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تاکنون 78 مورد شکایت از بخش های مختلف وجود داشته که با حضور نمایندگان کمیته های نوروزی بررسی وپاسخگویی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: