کد خبر: ۷۱۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۶
در بازه زمانی 11 روزه از آغاز تعطیلات نوروزی ، اسکان در چادرهای کمپینگ های نوروزی، از رشد 14 درصدی برخوردار شده است.
رشد 14 درصدی اسکان گردشگران نوروزی درکمپ های چادریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هرساله درجزیره کیش با ایجاد کمپ اقامتی چادری در دو بخش خانوادگی و مجردی تلاش می شود به گردشگران علاقمند به اسکان در این کمپ ها خدمات خوبی ارائه شود.

درنوروز امسال نیز کمپنگ های نوروزی شامل چادرهای سازمان، چادر شخصی مسافران و کمپ اسکان جانبازان و ایثارگران دایر شده است.

براساس آمارها از 25 اسفند 95 تا 5 فروردین 96 تعداد 36 هزار و 389 مسافر در 9 هزار و 861 چادر اقامت کرده اند .

در حالیکه در سال گذشته در همین مدت ، تعداد 34 هزار و 69 مسافر در 8 هزار و 637 چادر مستقر شده بودند. که درمقایسه با آمارهای امسال شاهد رشد 14 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

شایان ذکر است، ایجاد امکانات برای گردشگری و سفر ارزان یکی از تمهیدات سازمان منطقه آزاد کیش برای مردم کشورمان است تا همه اقشار بتوانند از امکانات فراهم شده در جزیره کیش بهره ببرند.

همچنین با پیش بینی های انجام شده، نمایشگاه بین المللی کیش ، سالن های ورزشی و مصلای جزیره نیز پیش از نوروز برای اسکان گردشگران در شرایط نامساعد جوی مهیا شده است که درروزهای اخیر با توجه به شدت یافتن بارندگی تمامی ساکنان کمپ های چادری روباز به کمپ های واقع درسالن های مسقف منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: