کد خبر: ۷۱۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
تعداد بازدید: ۳۶۶
مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: بی احتیاطی راننده در این شهرستان، سقوط خودروی سواری در رودخانه کهنکویه و ناپدیدشدن دختری 22 ساله را در پی داشت.
مفقودی دختر جوان در حادثه سقوط خودرو به رودخانهبه گزارش خبرداغ ، سعید صلح جو یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه، خودروی پراید صبح یکشنبه با هشت سرنشین در رودخانه کهنکویه گرفتار سیل شد و شدت جریان آب باعث واژگونی آن و پرتاب شدن سرنشینان به داخل آب شد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی، هفت نفر از سرنشینان این خودرو نجات یافتند اما در این حادثه دختری جوان ناپدید شده است.

مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: تلاش نیروهای امدادی این سازمان با کمک نیروهای سپاه، بسیج و جمعیت هلال احمر برای یافتن فرد ناپدید شده ادامه دارد.

وی همچنین گفت: بارندگی و وقوع سیل در شهرستان فسا و بی احتیاطی برخی شهروندان وقوع حوادث دیگری نیز در پی داشت.

صلح جو افزود: یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه تریلر نیز در رودخانه صحرارود فسا در سیلاب گرفتار شدند که با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی، سرنشینان این خودروها نجات یافتند.

بنا بر گزارش ایرنا، صلح جو مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا نیز در این عملیات ها دچار مصدومیت شد که حال عمومی وی پس از انتقال به بیمارستان و دریافت خدمات درمانی مساعد اعلام شده است.

شهرستان فسا در 130 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

بارندگی روزهای آغازین سال 96 در این شهرستان موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
سلام.حداقل نام فردمفقودشده رااعلام میکردیدکه ازفسایی های مقیم درشهرهای دیگرازتشویش واضطراب شون ازشنیدن این خبرکمتربشه.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: