کد خبر: ۷۱۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
مسجدجامعی:
رییس سابق شورای شهر تهران گفت: در دوره دهم مجلس شاهد اتفاق تازه‌ای بودیم که بر اساس آن مردم به صورت لیستی رای دادند. به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات شورای شهر، تجربه مجلس تکرار می‌شود
تجربه انتخابات مجلس در شورای شهر تهران تَکرار خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمد مسجدجامعی پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمایت سیدمحمد خاتمی از لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر، به تجربه موفق انتخابات مجلس دهم اشاره کرد و گفت: در دوره دهم مجلس شاهد اتفاق تازه‌ای بودیم که بر اساس آن مردم به صورت لیستی رای دادند.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات شورای شهر، تجربه مجلس تکرار می‌شود و امیدواریم برای افزایش شور انتخاباتی همان بزرگان حضور داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بر نحوه تهیه لیست اصلاح‌طلبان نظارت می‌کند.

مسجدجامعی همچنین در واکنش به سوالی مبنی عملکرد نه چندان موفق شورای چهارم، تاکید کرد: بزرگان اصلاحات تاکید کرده‌اند اعضای فعلی هم ثبت‌نام کنند تا تلاش‌ها ادامه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: