کد خبر: ۷۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۰
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران:
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران گفت:‌ نظارت ما غیراستصوابی و قانونی است و مر قانون را بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه انجام می دهیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به بهانه نظارت در زندگی خصوصی افراد دخالت شود.
اجازه دخالت در زندگی خصوصی افراد به بهانه نظارت را نمی‌دهیم/ نظارت ما غیراستصوابی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد: باتوجه به آغاز نام نویسی‌ها خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در سراسر کشور داشتیم که بیش از ۵۰۰۰ نفر در سطح استان و ۱۳۲۱ تا روز گذشته در تهران نام نویسی کردند.

او با اشاره به بازدید از برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه استان تهران یادآور شد: خوشبحتانه مشکل جدی نبوده و درصورت بروز مشکلات جزئی مسئولان فرمانداری ها با پادرمیانی این مشکلات را مرتفع کرده اند.

این نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع نظارت هم در مرحله تایید صلاحیت ها و نظارت بر فرآیند ثبت نام و مراحل بعدی برای ما اهمیت بسیار دارد که هم اکنون این نظارت ها با دقت کامل در حال انجام است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران، در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر آین الله جنتی درباره عدم وجود حساب و کتاب دقیق در نظارت بر انتخابات شوراها، خاطرنشان کرد:  عزیزانی که راجع به نظارت بر انتخابات شورها اظهارنظر می‌کنند شاید منظورشان این است که چرا این امر به قوه قضاییه یا نهاد دیگری سپرده نشده است. این درحالی است که وقتی نمایندگان مجلس که از مردم رای گرفته اند، این نظارت را انجام دهند و قطعا برای مردم خوشایندتر خواهد بود.

رحیمی تصریح کرد: نظارت ما غیراستصوابی و قانونی است و مر قانون را بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه انجام می دهیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به بهانه نظارت در زندگی خصوصی افراد دخالت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: