کد خبر: ۷۱۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۰
هفته بیست و هشتم لالیگا
بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-2 والنسیا را شکست بدهد و فاصله اش با رئال را به دو امتیاز برساند.
بارسلونا 4-2 والنسیا؛ شکار خفاش در نوکمپبه گزارش خبرداغ،آخرین بازی شب سوم هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری 4 بر 2 تیم بارسلونا در خانه‌اش مقابل والنسیا به اتمام رسید.

ابتدا مانگالا در دقیقه 29 والنسیا را پیش انداخت، اما سوارز در دقیقه 35 بازی گل تساوی بارسا را به ثمر رساند. مسی در دقیقه 44  از روی نقطه پنالتی گل برتری بارسلونا را وارد دروازه والنسیا کرد، اما الحدادی، بازیکن پیشین بارسلونا یک دقیقه بعد بار دیگر والنسیا را به گل رساند.

به گزارش ایلنا،دیگر گل مسی در دقیقه 52 برتری 3 بر 2 بارسلونا را رقم زد و در نهایت گومز در دقیقه 89 گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند تا بارسا  با 63 امتیاز پشت سر رئال مادرید در رده دوم قرار بگیرد.والنسیا هم با 30 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: