کد خبر: ۷۱۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
تعداد بازدید: ۳۲۲
مدیر اجرایی تیم ملی عراق گفت: «سعد عبدالعمیر بهترین بازیکن ما و احسان حاج صفی بهترین بازیکن ایران بود.»
بازی سختی با استرالیا داریم و برد ایران به ما روحیه می دهدبه گزارش خبرداغ ، علی جبار در رابطه با برتری تیم ملی عراق مقابل ایران اظهار داشت: «وقتی که قرار شد این بازی در ایران باشد، گفتیم که مثل زمین عراق می ماند. این بازی برای ما خیلی خوب شد.»

 

وی افزود: «بازی با ایران برای 2 طرف فایده دارد و جدا از نتیجه قطعا هر 2 تیم سود می برند. نتیجه برد هم برای ما خیلی خوب است. بازی سختی با استرالیا داریم و این برد به ما روحیه می دهد.»

 

مدیر اجرایی تیم ملی عراق تصریح کرد: «ایران تیم بزرگی در آسیا است. نتیجه را یک بر صفر بردیم. تماشاگران و فوتبالدوستان ما به خاطر این موضوع خیلی خوشحال شدند. این بازی برای ما خیلی فایده دارد.»

 

جبار افزود: «در اینکه ایران حرف اول را در آسیا می زند، شکی نیست. ما بابت این برد خیلی خوشحالیم.»

 

وی در پایان درباره اینکه بهترین بازیکن 2 تیم چه کسی بود، گفت: «سعد عبدالعمیر بهترین بازیکن ما و احسان حاج صفی بهترین بازیکن ایران بود.»

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: