کد خبر: ۷۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۲۰
محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با این رسانه اظهار داشت: عربستان و رژیم صهیونیستی می‌خواستند مانع توافق هسته‌ای شوند و آمریکا خواهد فهمید که تحریم ایران هیچ فایده‌ای ندارد و ترکیه یک همسایه مهم برای کشور ماست.
ظریف: اجرای توافق هسته‌ای بهترین گزینه است/آمریکا خواهد فهمید که تحریم ایران فایده‌ای ندارد/ترکیه همسایه مهم ماستوزیر امور خارجه ایران گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی می‌خواستند مانع توافق هسته‌ای شوند.

به گزارش خبرداغ  به نقل از المیادین، محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با این رسانه اظهار داشت: عربستان و رژیم صهیونیستی می‌خواستند مانع توافق هسته‌ای شوند و آمریکا خواهد فهمید که تحریم ایران هیچ فایده‌ای ندارد و ترکیه یک همسایه مهم برای کشور ماست.

وی گفت: ترکیه یک همسایه مهم برای کشور ماست و ما با آنان روابط دوستانه داریم اما باید از تروریست‌ها حمایت نکنند و نگذارند به سلاح و مهمات دست یابند.  ترکیه یک کشور مهم و اساسی در منطقه است.

وی در رابطه با توافق هسته‌ای نیز گفت: دولت جدید آمریکا خواهد فهمید که تحریم ایران هیچ فایده‌ای ندارد و اجرایی کردن توافق هسته‌ای بهترین گزینه است.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا توافق هسته‌ای امضا نشود و بعد از امضای آن تلاش کردند تا مانع اجرایی شدن آن شوند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید هسته‌ای برای منطقه و جهان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: