کد خبر: ۷۱۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۶
کارمند شرکت بهره‌برداری مترو تهران که به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی خود را بالای ساختمان این شرکت رسانده بود قبل ازسقوط، با حضور بموقع آتش‌نشانان و اورژانس منصرف شد.
خودکشی ناکام کارمند متروبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: کارمند شرکت بهره‌برداری مترو تهران که به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی خود را بالای ساختمان این شرکت رسانده بود قبل ازسقوط، با حضور بموقع آتش‌نشانان و اورژانس منصرف شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران دراین باره گفت: این ماجرا ساعت 12:05 چهارشنبه به مرکز اطلاع‌رسانی اورژانس تهران اعلام شد و بلافاصله تیم نجات و درمان اورژانس به همراه آمبولانس به محل حادثه در شرکت بهره‌برداری متروواقع در مقابل پل کالج اعزام شدند.

به گفته حسن عباسی، تیم‌های اورژانس و آتش‌نشانی با تلاش فراوان این مرد میانسال را از اقدام به خودکشی منصرف کردند.
 
همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز در اطلاعیه‌ای با تأیید این خبراعلام کرد: این مرد پس از پایین آمدن، دلیل این اقدام را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: