کد خبر: ۷۱۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۷
ابراهیم زاده؛
سرمربی تیم مس کرمان گفت: «معتقدم هر 4 نماینده ایران شانس صعود دارند، از قبل هم گفته بودم که ذوب آهن می‌تواند بنیادکار را شکست دهد و این گونه شد.»
هر 4 نماینده ایران به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود می کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،منصور ابراهیم زاده در خصوص بازی ذوب آهن در مقابل بنیادکار اظهار داشت: «درست است که بنیاد کار تیم خوبی است اما همانند گذشته نیست، ذوب آهن، تیم خیلی خوبی و منسجمی است، تیمی که تمامی ارکان آن با برنامه عمل می‌کنند. درست است در طی هفته‌های اخیر دچار نوسان شد و توقفی در روند مثبت آنها ایجاد شده، اما با یک مقدار صبر همه چیز حل خواهد شد.»

 

وی افزود: «با نتیجه‌ای که در بازی خارج از خانه در مقابل بنیادکار به دست آوردند، فکر می‌کنم روحیه و انگیزه تیمی آنها دوباره بازگشته و در آینده با توجه به میزبانی‌هایی که در اصفهان خواهد داشت، بتواند فوتبال بانشاط و حمله‌ای که در هفته‌های اول لیگ داشت را به نمایش بگذارد. این تیم بدلیل شرایطی که دارد، این روزها بیشتر درگیر فوتبال هستند، در ایران و در آسیا مدام در حال انجام بازی هستند و همین موضوع ممکن است باعث خستگی آنها شده باشد به ویژه آنکه تاکنون هر 3 بازی این تیم در خارج از خانه بوده است، باید روی مسائل روحی و روانی کار و بیشتر با بازیکنان ارتباط برقرار شود.»

 

وی در خصوص شانس صعود ذوب آهن و دیگر تیم‌های ایرانی به مرحله بعد تاکید کرد: «معتقدم هر 4 نماینده ایران شانس صعود دارند، از قبل هم گفته بودم که ذوب آهن می‌تواند بنیادکار را شکست دهد و این گونه شد. ذوب آهن شرایط سختی را سپری می‌کند، با روحیه‌ای که با برد روز گذشته به دست آوردند و بازی‌های خانگی که در فولادشهر در پیش دارند، می‌توانند امتیازات خوبی کسب کنند.»

 

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به بازی تیم‌های حاضر در در لیگ دسته یک گفت: «تیم‌ها و شرایط حاکم بر لیگ دسته یک، دنیای متفاوتی است. تمامی تیم‌ها گردن کلفت هستند که برای صعود و یا حداقل ماندن می‌جنگند، تیم ما نیز در ادامه راه 6 بازی بسیار حساس و مهم در پیش دارد. تلاش خود را می‌کنیم تا با کسب نتایج خود بتوانیم جایگاه خوبی به دست آوریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: