کد خبر: ۷۱۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۹
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مترو تهران با توجه به استقبال گسترده مسافران از این ناوگان در روزهای پایانی سال، اقدام به ارائه خدمات ویژه به خصوص در پنجشنبه و جمعه آخر سال خواهد کرد.
خدمات مترو در پنجشنبه و جمعه آخر سالمحمد احمدی بافنده با اشاره به سنت حسنه زیارت اهل قبور و شهدا در پنجشنبه و جمعه آخر سال اظهار داشت: به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (سلام الله علیها)، فاصله گذر حرکت قطارها در خط یک از ساعت 9 تا 20 هر پنج دقیقه خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، وی با اشاره به اینکه در پنجشنبه و جمعه (26 و 27 اسفند) ، حرکت قطارها در سایر خطوط (4،3،2 و 5) همانند روزهای تعطیل است گفت: آمادگی برای اعزام قطارهای فوق العاده وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه از کاهش فاصله گذر حرکت قطارها در روز 29 اسفند خبر داد و گفت: در این روز فاصله گذر حرکت قطارها در خط 1 و 2 مترو تهران از ساعت 9 تا 18 هر 6 دقیقه یکبار است.

احمدی بافنده با بیان اینکه در این روز فاصله گذر حرکت قطارهای خط سه از 20 به 15 دقیقه می‌رسد افزود: در خط 4 نیز قطارها از ساعت 9 صبح تا 14 با فاصله گذر 6 دقیقه حرکت می‌کنند و از ساعت 14 تا پایان مسافرگیری فاصله گذر 8 دقیقه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زمان سرویس دهی مترو تهران به مسافران تا روز یکشنبه 29 اسفند با یک ساعت افزایش تا ساعت 23:30 ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: