کد خبر: ۷۱۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تصویب طرح تفحص از شهرداری تهران در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس گفت: کمیسیون اصل نود مجلس می‌تواند به این مسائل رسیدگی کند.
پیگیری تخلفات احتمالی شهرداری تهران در کمیسیون اصل ۹۰به گزارش خبرداغ ، علی مطهری در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به پرسشی درباره عدم تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس، با وجود اسناد و مدارک فراوان رسمی درباره تخلفات این سازمان گفت: به هر حال هرچه که بوده یا نبوده، این طرح در مجلس رای نیاورد و به تصویب نرسید و نمی‌توان آنچنان با استناد به احتمالات اظهارنظر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به هر حال شورای شهر می‌تواند کار خود را ادامه دهد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره امکان ادامه پیگیری موضوع در مجلس نیز تاکید کرد: طبیعتا کمیسیون اصل نود مجلس نیز  می‌تواند به این مسائل رسیدگی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: