کد خبر: ۷۱۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۶۷
شب گذشته برگزار شد؛
نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر امور خارجه و مدیران وزارت امور خارجه شب گذشته در محل این وزارتخانه برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با ظریف و مدیران وزارت خارجهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمی با وزیر امور خارجه، قائم مقام و دیگر مدیران این وزارتخانه در خصوص نقش وزارت امور خارجه در اقتصاد مقاومتی، عملکرد، چالش‌ها و چشم‌انداز دیپلماسی اقتصادی کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. 

در این نشست، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی بر نقش تسهیل‌کننده و هماهنگ‌کننده وزارت امور خارجه در اقتصاد خارجی تاکید کردند.

دیگر اعضای کمیسیون نیز هر یک دیدگاه‌های خود را در خصوص دیپلماسی اقتصادی کشور مطرح و از اقدامات وزارت امور خارجه در این زمینه قدردانی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: