کد خبر: ۷۱۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش بیش از ۲۷۰۰ آتش نشان در سطح معابر همزمان با چهارشنبه سوری خبر داد.
آماده‌باش آتش‌نشانی برای چهارشنبه سوریبه گزارش خبرداغ ، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمهیدات آتش نشانی برای چهارشنبه سوری گفت: در شب چهارشنبه سوری نیز همچون چهارشنبه سوری سالهای گذشته عوامل آتش نشانی در آماده باش کامل بوده و با تمام توان برای تامین ایمنی شهروندان در چهارشنبه سوری اقدام خواهند کرد.

ملکی با بیان اینکه تمامی ۱۲۳ ایستگاه آتش نشانی در آماده باش هستند گفت: ۲۷۳۱ آتش نشان فردا و از ساعاتی پیش از شروع چهارشنبه سوری در ۱۱۴۸ نقطه از شهر تهران همچون میادین، خیابان ها، اماکن تجمعی و ... مستقر خواهند شد و علاوه بر آن تمامی عوامل آتش‌نشانی در ایستگاه‌ها نیز در آماده باشند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در ۲۳۴ نقطه با خودروی سنگین مستقر خواهند شد ادامه داد: در ۲۳۲ نقطه نیز خودروی سبک و در ۱۰۹ نقطه نیز موتورسیکلت ها استقرار خواهند یافت و در دیگر نقاط تیم های آتش نشانی و گشت های سیار حضور خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: