کد خبر: ۷۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۲۴
پرسپولیسی ها در قبال بازیکن خاطی خود سیاستی پیش گرفته اند تا او فکر فسخ قرارداد و گرفتن پول از پرسپولیس یا رفتن به تیم دیگر را نکند.
تصمیم عجیب پرسپولیسی ها درباره رضاییانبه گزارش خبرداغ ،  رامین رضاییان همچنان در انتظار بخشش و بازگشت است. انتظاری که احتمالا تا اواسط تعطیلات عید هم طول خواهد کشید.

 

رضاییان این بازی هم نه در اردو و نه در سفر به قطر پرسپولیس را همراهی نکرد. این در حالی بود که گفته می‌شد این بازیکن بخشیده شده و با جریمه نقدی قرار است به تمرینات برگردد.

 

البته علی اکبر طاهری در برابر فشارهای رضاییان و رسانه ها عنوان کرده بود باید زمان داده شود تا او بتواند برای بازگشت این بازیکن رایزنی کند.

 

ظاهرا پرسپولیسی ها قصد دارند رضاییان را به هوای بخشیده شدن و بازگشت به تمرینات را هفته به هفته امیدوار کنند تا او فکر فسخ قرارداد و گرفتن پول از پرسپولیس یا رفتن به تیم دیگر را نکند.

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: