کد خبر: ۷۱۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: ادامه بازی دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر را برگزار خواهیم کرد.
ادامه بازی خونه به خونه و نساجی برگزار خواهد شدبه گزارش خبرداغ ، غلامرضا بهروان در خصوص درگیری هواداران دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر و حواشی این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار خوب پیش‌ می‌رفت و برگزاری مسابقه هیچ مشکلی نداشت. داور هم به خوبی بازی را اداره می‌کرد. عوامل اجرایی مسابقه نیز کار خودشان را به خوبی انجام دادند، اما در بین نیمه یکسری از هواداران با نیروی انتظامی به مشکل خوردند و درگیر شدند.

 

وی افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با هواداران مجبور به استفاده از عوامل بازدارنده مانند شوکر و گاز اشک‌آور شد. بازی به دستور دادستان مازندران متوقف شد و از ادامه بازی جلوگیری شد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه تکلیف نتیجه این بازی چه خواهد شد، تصریح کرد: ما به دنبال راهکاری هستیم تا این بازی را برگزار کنیم، چون تیم‌ها در این درگیری هیچ نقشی نداشته‌اند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: