کد خبر: ۷۱۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه دفاع این تیم در لیگ داخلی اذیت نشد، گفت: پرسپولیس به خاطر دولتی بودن مجبور شد دست به دامن هوادارانش شود.
دفاع پرسپولیس در لیگ ایران اذیت نشد/ می توانیم درآسیا صدرنشین شویمبه گزارش خبرداغ ، حمید درخشان با اشاره به دیدار حساس پرسپولیس برابر الریان قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به نتایج اخیری که به دست آمده، پرسپولیس از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارد. همچنین برانکو در این بازی تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و از نظر مهره هم وضعیت خوبی بر پرسپولیس حاکم است.

 

وی افزود: در این مسابقه پرسپولیس میهمان است اما می‌تواند با توجه به شرایط خوبی که دارد کمی هوشمندانه عمل کند و با پیروزی در این مسابقه حساس به صدر جدول گروه صعود کند.

 

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان باید چه نکاتی را رعایت کنند تا در این بازی برنده شوند، خاطرنشان کرد: قطعا آنالیزهای کادر فنی در این زمینه موثر است. پرسپولیس باید با توجه به شناختی که کادر فنی اش از الریان دارد، روی نقاط ضعف حریف کار و همچنین نقاط قوت تیم قطری را کنترل کند تا از این بازی دست پر از زمین خارج شود. البته به نظر من باید به این نکته نیز توجه داشت که تیم های عربی از بازیکنان خارجی خوبی بهره‌مند هستند که این بازیکنان می‌توانند تاثیرگذار و تعیین کننده باشند. باید به خارجی‌های حریف نیز نگاه ویژه ای داشت.

 

درخشان در مورد اینکه خط دفاع پرسپولیس در مسابقات آسیایی برخلاف مسابقات لیگ نتوانسته چندان موفق عمل کند، گفت: من از ابتدای لیگ گفته بودم که این خط دفاعی باید تقویت شود چرا که در لیگ ایران خط حمله چندان خطرناکی وجود ندارد که بخواهد دفاع پرسپولیس را اذیت کند اما در آسیا شرایط اینگونه نیست و حریفان از مهاجمان خارجی و خوبی برخوردارند. این خط دفاع باید در مراحل بعدی لیگ قهرمانان تقویت شود.

 

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس از هواداران کمک مالی جمع آوری می‌کند و آیا این موضوع در شان این باشگاه است یا خیر؟ تصریح کرد: تیم های ما هنوز دولتی هستند اما دولت نمی‌تواند در فوتبال حرفه ای به باشگاه ها کمک کند. باشگاه هم مجبور است در مواقع اینچنینی دست به دامن هوادارنش شود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: