کد خبر: ۷۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۹۵
به‌منظور بررسی ابعاد مالی؛
طرح یک‌فوریتی بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار که ازسوی شورای نگهبان به مجلس اعاده شده بود، مجدداً به کمیسیون اجتماعی مجلس برگشت که پس از تفاهم با دولت بر سر بار مالی این طرح مجدداً در مجلس مطرح شود.
طرح بیمه بیکاری مجدداً به کمیسیون اجتماعی مجلس برگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس درجریان نشست علنی صبح امروز طرح یک‌فوریتی بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار را که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، مورد بررسی قرار دادند.

علی لاریجانی در رابطه با این طرح گفت: این طرح را یک بار بررسی کردیم و شورای نگهبان ایراد اصل ۷۵ مربوط به بار مالی به آن وارد کرد و بعد از اینکه از سوی شورای نگهبان به مجلس برگشت، بر نظر خود اصرار کردیم که این بار  به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و مجمع هم نظر شورا را تأیید کرد و ایراد اصل ۷۵ را به آن وارد دانست.

بر این اساس پس از آن‌که رییس مجلس در خلال سخنانش از کمیسون اجتماعی مجلس سوال کرد که آیا در رابطه با بار مالی این طرح با دولت به تفاهم رسیده‌اند یا خیر، اعضای این کمیسیون اعلام کردند که این تفاهم صورت نگرفته است.

لاریجانی نیز گفت: اگر ما این طرح را مجدداً تصویب کنیم، شورای نگهبان ایراد اصل ۷۵ را خواهد گرفت؛ بنابر این بهتر است کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای در این رابطه با دولت داشته باشد تا بر سر بار مالی این طرح به تفاهم برسند.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، طرح یک فوریتی بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار از سوی رییس مجلس مراعا گذاشته شد تا این طرح به کمیسیون اجتماعی برگردد و تفاهم با دولت در این رابطه حاصل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: