کد خبر: ۷۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۳
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: زاکانی رسما اعلام کرده است در صورتی که جزو کاندیدای منتخب جبهه مردمی نباشد تمکین می‌کند و شرایط جمنا را می‌پذیرد.
زاکانی همه شرایط جمنا را می‌پذیرد/اعضای لیست جبهه مردمی با یکدیگر جلسه‌ای نداشتندبه گزارش خبرداغ،پرویز سروری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره قرار گرفتن نام زاکانی در لیست جمنا، گفت: قرار گرفتن افراد در لیست جبهه مردمی بر این اساس بود که گروه‌ها، افراد مورد نظر را پیشنهاد می‌دادند و این پیشنهاد در درون جبهه مورد بررسی قرار می‌گرفت و آنهایی که نمی‌توانستند با شرایط جمنا تطبیق و به مراحل دیگر ورود کنند مشخص شدند، اما زاکانی شرایط جمنا را پذیرفت و طبیعتا می‌دانست که در این فرایند قرار می‌گیرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: زاکانی رسما اعلام کرده است در صورتی که جزو کاندیدای نهایی جبهه مردمی نباشد تمکین می‌کند و شرایط جمنا را می‌پذیرد.

او افزود: یکی از گزینه‌های جمعیت رهپویان آقای زاکانی بود که به جبهه مردمی معرفی شد، اما به دلیل حمایت از جمنا و پذیرش آن، نامزد مورد نظر خود را به این تشکل معرفی کردیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به زمان مشخص شدن ۱۰  کاندیدای جمنا گفت: اکنون شورای مرکزی در حال بررسی گزینه‌ها است و در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود و تاکنون لیست جمنا با یکدیگر جلسه‌ای نداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: