کد خبر: ۷۱۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۶
فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: امسال 94 درصد قتل‌ها کشف شده و ما بقی در دست پیگیری است.
کشف 94 درصدی قتل‌ها در همدان/کشف شبکه قاچاق کشوریبه گزارش خبرداغ ، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب شنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در استان پس از دهه فجر تشکیل شده است و همه عملیات‌های نوروزی را هدایت می‌کند، اظهار کرد: مقابله با خرید و فروش موادمحترقه به صورت عمومی در محورهای مواصلاتی آغاز شده چرا که در سال‌های گذشته همدان تبدیل به نقطه بحران شده بود و افراد در روز چهارشنبه سوری دچار صدمات جبران‌ناپذیری می‌شدند.

وی با بیان اینکه به دنبال کاهش خسارات و خطرات چهارشنبه آخر سال هستیم، تصریح کرد: هر ساله کشفیات زیادی در زمینه موادمحترقه داریم به طوریکه در حال حاضر نیروهای پلیس بیش از 6 میلیون موادمحترقه کشف کرده‌اند.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه به دنبال انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی برای کاهش آسیب‌ها هستیم، اعلام کرد: مراجع تقلید نیز از جمله آیت‌الله مکارم‌شیرازی استفاده از موادمحترقه  و خرید و فروش آن را حرام اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال به حداقل رساندن حوادث چهارشنبه سوری هستیم اما والدین هم باید دغدغه داشته باشند و فرزندانشان را کنترل کنند، عنوان کرد: در روز چهارشنبه سوری در نقاط میدان پژوهش، بلوار بعثت و میدان بیمه تا ابتدای بلوار دره مرادبیگ محدودیت شدید ایجاد می‌شود.

وی افزود: از سپاه و بسیج هم برای کنترل چهارشنبه سوری کمک گرفتیم که نیروی انتظامی را همراهی خواهند کرد و هر موتورسوار یا خودروسواری که حرکت ناهنجاری انجام دهد، دستور به توقف وسیله نقلیه‌اش را صادر کرده و تا پایان تعطیلات نوروز در حالت توقیف باقی خواهد ماند.

با شادی مردم مخالف نیستیم

مهدیان نسب از خانواده‌ها خواست فرزندانشان را کنترل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با 110 تماس بگیرند، تأکید کرد: به دنبال امنیت و آرامش مردم هستیم و با شادی مردم مخالف نیستیم اما می‌خواهیم قانون رعایت شود.

وی به محدودیت ترافیکی چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: محدودیت در چهارشنبه سوری به این معنا نیست که کسانی‌که در بیمارستان‌ها کار دارند نتوانند بروند بلکه برای افرادی است که با خودروهایشان قصد دور دور زدن را دارند.

فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: در پنجشنبه و جمعه آخر سال هم برنامه داریم تا مردم به راحتی بتوانند به مزا رشهدا و درگذشتگانشان بروند.

وی شعار سال 96 را «آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی» اعلام کرد و گفت: نقش مردم هم در تحقق این شعار بسیار مهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: