کد خبر: ۷۱۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۱
پول ندهید، شنبه تمرین نمی کنیم!
هر چند روز جمعه کادر فنی استقلال تمرین را تعطیل کرده بود اما شنیدیم احتمالا آبی پوشان امروز (شنبه) هم اعتصاب کرده و تمرین نخواهند کرد.
تهدید جدید بازیکنان استقلال / وساطت افتخاری هم جواب ندادبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکنان استقلال که در اعتراض به میزان دریافتی این فصل خود قبل از بازی با سایپا تمرین نکرده و اعتصاب کرده بودند حالا باز هم دم از تعطیل کردن می زنند.

 

شنیدیم وساطت سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال هم کارساز نبوده و آبی پوشان تهرانی از طریق بزرگترهای تیم به مسئولان باشگاه گفته اند: «اگر پول نرسد، روز شنبه هم تمرین نخواهیم کرد!»

 

این در حالی است که استقلال روز دوشنبه این هفته دیدار حساسی در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 برابر لوکوموتیو تاشکند داشته و این اعتصاب و اعتراض ها می تواند مشکلاتی برای تیم علیرضا منصوریان به بار بیاورد.

 

استقلال هم اکنون با سه امتیاز و تفاضل بهتر در صدر گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: