کد خبر: ۷۱۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۲
ارتش ترکیه پایگاه جدیدی در نقطه صفر مرزی با ایران و عراق تاسیس کرد.
تاسیس پایگاه جدید ترکیه در مرز ایران و عراقبه گزارش خبرداغ ، ارتش ترکیه به بهانه مقابله با گروه تروریستی «پ.ک.ک» یک پایگاه نظامی جدید در نقطه صفر مرزی مشترک با ایران و عراق تاسیس کرد.

این پایگاه نظامی که «مثلث شیطان» نامیده می‌شود در محل تلاقی مرزهای ایران، ترکیه و عراق در استان «حکاری» و حدود 3 هزار متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

پایگاه خبری شبکه «تی‌آرتی» نوشت ارتش ترکیه از این پایگاه برای نظارت بر مناطق مرزی، زیر نظر گرفتن تحرکات حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک)، جلوگیری از پنهان شدن تروریست‌ها در کوهستان‌های صعب‌العبور و قاچاق سلاح استفاده خواهد کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ «تونجای کایمازلی» فرمانده این پایگاه می‌گوید: «با گشایش این پایگاه، اکنون ما قادر هستیم بطور کامل عبور و مرور تروریست‌های پ.ک.ک و قاچاق (سلاح) از حکورک و آری به داخل ترکیه را متوقف کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: