کد خبر: ۷۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
آیا وزارت ورزش خبر دارد؟
عضو هیات مدیره یک باشگاه ورزشی که این روزها به دلیل دعوا با سرمربی تیم تحت فشار است، با تلفن نو نامبر منتقدین را تهدید می کند!
تهدید تلفنی عضو هیات مدیره و ادعاهای عجیببه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دعوا میان سرمربی یک تیم لیگ برتری و عضو هیات مدیره این باشگاه بالا گرفته و در حالی که سرمربی می کوشد با وارد کردن بازیکنان خود به این دعوا، عضو معترض هیات مدیره را تحت فشار بگذارد، عضو هیات مدیره که توان یا امکان مقابله با سرمربی و بازیکنان را ندارد، به جای برخورد با آنها، با منتقدینی که حرف های سرمربی و بازیکنان را علیه او منتشر کرده اند، تماس می گیرد و آنها را تهدید می کند!

 

به گفته یکی از روزنامه نگاران، این شخص از تلفن نو نامبر (no number) با منتقدین تماس می گیرد و غیرمستقیم وانمود می کند اطلاعاتی است و از آنها و رسانه های شان می خواهد حرف بازیکنان و سرمربی تیم علیه او را سانسور کنند!

 

این تازه ترین روش برخورد با منتقدین است که امیدواریم وزارت ورزش با اپیدمی شدن آن برخورد کند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: