کد خبر: ۷۱۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۷
اوایل اردیبهشت امسال زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس ضمن طرح شکایتی گفت: «ساعتی پیش که سوار یک پراید سفید رنگ بودم در بین راه متوجه شدم راننده جوان و دوست همراهش قصد تعرض به من را دارند. برای آنکه بتوانم از چنگ‌شان نجات پیدا کنم شماره تلفن‌شان را گرفتم و سعی کردم به ظاهر با آنها دوست شوم و بدین‌ترتیب پس از طی مسافتی بالاخره از خودرو آنها پیاده شدم.»
محاکمه دوجوان 24 و 25 ساله مسافرکش به اتهام ربودن و تجاوز به دخترانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران: اوایل اردیبهشت امسال زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس ضمن طرح شکایتی گفت: «ساعتی پیش که سوار یک پراید سفید رنگ بودم در بین راه متوجه شدم راننده جوان و دوست همراهش قصد تعرض به من را دارند. برای آنکه بتوانم از چنگ‌شان نجات پیدا کنم شماره تلفن‌شان را گرفتم و سعی کردم به ظاهر با آنها دوست شوم و بدین‌ترتیب پس از طی مسافتی بالاخره از خودرو آنها پیاده شدم.»

پس از این شکایت، مأموران اداره آگاهی با راهنمایی زن جوان به چهره‌نگاری از دو جوان شیطان صفت پرداختند و پس از شناسایی‌شان متوجه شدند چند روز قبل دختر جوانی از سوی این دو تبهکار مورد آزار و اذیت شیطانی قرار گرفته است.بنابراین با توجه به اینکه شماره تماس یکی از پسران در اختیار زن جوان بود، کارآگاهان موفق به ردیابی ودستگیری هر دو متهم شدند.شاهین -25 ساله- و محمد -24 ساله- صبح دیروز از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافتند و دادگاه به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی –مستشار- به محاکمه آنها پرداخت.

در ابتدای جلسه مریم میر فروغی، نماینده دادستان هر دو متهم را به اتهام شرکت در آدم‌ربایی، تجاوز به عنف و سرقت مجرم معرفی کرد و از قضات دادگاه خواستار مجازات آنها شد.آنگاه هر دو متهم به طور جداگانه و غیر علنی محاکمه شدند. آنها در آخرین دفاع به آزار و اذیت دو زن اعتراف کردند.
در پایان جلسه قضات شعبه هشتم برای صدور رأی وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: