کد خبر: ۷۱۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۷
استقلال برای بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف ازبک بازیکن مصدومی در اردوی خود نخواهد داشت.
استقلال بدون مصدوم مقابل لکوموتیوبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: استقلال برای بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف ازبک بازیکن مصدومی در اردوی خود نخواهد داشت.

 علیرضا منصوریان در حالی تیمش را برای بازی با لکوموتیو تاشکند آماده می‌کند که برای اولین بار در طول این هفته‌ها هیچ بازیکن مصدومی در اردوی خود نخواهد داشت و می‌تواند با تمام توان برای کسب دومین برد آسیایی استارت بزند.

 بنا بر اعلام کادر پزشکی استقلال با بهبودی کامل هرایر مگویان مدافع ارمنستانی و تحویل این بازیکن به کادر فنی آبی‌پوشان دیگر بازیکن مصدومی برای جدال با حریف ازبکستانی نخواهند داشت ضمن اینکه محمدحسین کنعانی زادگان نیز با رسیدن به شرایط عادی تمرینات سبک خود را آغاز کرده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد مگویان از امروز بار دیگر به تمرینات گروهی استقلال بازگشته و برای بازی با لکوموتیو تاشکند استارت بزند. بازیکنی که نزدیک به دو ماه می‌شود از ترکیب اصلی دور مانده و برای بازی بی تاب است. در شرایطی که در نیم‌فصل اول مگویان به عنوان دفاع راست استقلال بازی می‌کرد اما در نیم‌فصل دوم با توجه به بازگشت وریا غفوری و مصدومیت مگویان، وریا جای این مدافع ارمنستانی را در ترکیب استقلال گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: