کد خبر: ۷۱۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۵۵
شرکت عمران، آب و خدمات کیش از رانندگان داوطلب خودروهای هایس شخصی ساکن در جزیره برای فعالیت در ایام نوروز 96 دعوت به عمل می آورد
دعوت از رانندگان خودروهای هایس شخصی كيش برای مشاركت در ارائه خدمات نوروزيبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نظر دارد جهت حال رفاه گردشگران و مسافران در ایام نوروز 96، تعدادی از خودرو های هایس موجود در جزیره را برای تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به کار گیرد.

علاقمندان تا 23 اسفند فرصت دارند جهت اعلام آمادگی به مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44423900 تماس بگیرند.

شایان ذکر است، در جزیره کیش 741 تاکسی  و 79 دستگاه مینی بوس تردد می کنند که 128تاکسی خطی (زرد رنگ)، 741 تاکسی سفید  و14 تاکسی مشکی در ناوگان تاکسیرانی جزیره مسئولیت سرویس دهی به شهروندان و گردشگران را بر عهده دارند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: