کد خبر: ۷۱۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۰
آیت‌الله معلمی در مجلس خبرگان:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری‌ گفت: از مجلس و دولت انتظار می‌رفت در سال اقدام و عمل، طرح ها و لایحه‌هایی برای اقتصاد مقاومتی تهیه می‌کردند.
انتظار داشتیم مجلس و دولت طرح و لایحه برای اقتصاد مقاومتی ارائه کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  آیت‌الله علی معلمی در دومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، ضمن اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن بیان داشت: ملت ایران در ۲۲ بهمن حماسه‌ای بی‌سابقه خلق کرده و استکبارستیزی و پایبندی خود به نظام را به رخ همگان کشیدند. حال این مسئولان هستند که باید از این حماسه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی با طرح این سوال که ساده‌زیستی مسئولان و تلاش برای خودکفایی را چقدر جدی گرفتیم، گفت: اگر می‌خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به این مشکلات مخصوصاً حقوق نجومی توجه کرد.

نماینده مردم مازندران افزود: رهبری در سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید کرده‌اند و از مجلس و دولت انتظار می‌رفت، در سال اقدام و عمل، طرح‌ها و لایحه‌هایی بدین منظور تهیه می‌کردند.

وی با بیان اینکه این انقلاب با زحمت و جان یاران امام و خون دادن مردم به پیروزی رسید، ادامه داد: ای کاش در جلسات شورای اداری و هیات دولت چند سطری از فرمایشات امام خوانده شود. هنوز یاد شهدا و شهدای گمنام در کشور وجود دارد و خانواده‌هایی هستند که آرزوی دیدار فرزند شهیدشان را دارند.

آیت الله معلمی تاکید کرد: امام فرمود ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد. ساده‌زیستی امام زبانزد خاص و عام است اما عده‌ای از زمین‌های هزاران متری صحبت می‌کنند، امامی که حاضر نبود از هوای لطیف کوفه در سال‌های تبعید استفاده کند و در نجف می‌ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: