کد خبر: ۷۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۹۳۵
مراسم اکران خصوصی فیلم «هلن»، به کارگردانی علی اکبر ثقفی در پردیس ملت، با حضور ستاره پسیانی و پژمان بازغی و همسرش (مستانه مهاجر) و دخترشان فیلم برگزار شد.
به گزارش خبرداغ ، در ابتدای این مراسم بازغی گفت: این فیلم برای سال گذشته است اما به دلایلی در جشنواره حضور نداشت و امیدوارم که برای اکران عمومی موفق باشد.

 

 

علی اکبر ثقفی گفت: این روزها جشن سینمای ماست و من ابتدا جایزه اسکار اصغر فرهادی را تبریک می‌گویم و به نظرم این جایزه از جایزه نوبل هم با ارزش‌تر است.

 

 

وی ادامه داد: از تک تک عوامل فیلم سپاسگزارم که اگر تلاش آن‌ها نبود، فیلم ما دیده نمی شد و اگر دیدید که فیلم هلن جذاب است، شما مبلّغ ما باشید چون ما حتی بیلبورد هم برای تبلیغ این فیلم نداریم.

 

 

گفتنی است؛ فیلم هلن محصول سال ۹۴ سینمای ایران است که بازیگرانی چون پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در آن ایفای نقش کرده‌اند./سینما تیکت

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: