کد خبر: ۷۱۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۶
رئیس‌جمهوری آمریکا امروز - دوشنبه- فرمان مهاجرتی جدید را امضا کرد.
ترامپ فرمان مهاجرتی جدید را امضا کرد/ نام ایران همچنان در فهرست استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، «دونالد ترامپ» در حالی امروز فرمان مهاجرتی خود را امضا کرد که این فرمان نسخه تجدیدنظر یافته فرمان قبلی است و عراق از فهرست کشورهایی که شهروندان آنها از سفر به آمریکا منع می‌شوند، حذف شده است.

پیشتر و پس از لغو دستور  اجرایی دونالد ترامپ توسط یک قاضی آمریکایی و عدم موفقیت رئیس‌جمهوری آمریکا در به دست آوردن رای دادگاه تجدید نظر، وی اعلام کرده بود نسخه جدید و اصلاح شده فرمان مهاجرتی خود را به زودی ابلاغ خواهد کرد.

ترامپ در فرمان قبلی صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی را ممنوع اعلام کرده و دستور داده بود از ورود اتباع این کشورها به خاک آمریکا جلوگیری شود.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرمان مهاجرتی ترامپ شامل افرادی که کارت سبز آمریکا را دارند، نمی‌شود.

این دستور اجرایی ترامپ عکس‌العمل شدید مردم آمریکا را در پی داشت که در نهایت باعث لغو این فرمان توسط نهاد قضایی این کشور شد.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: