کد خبر: ۷۱۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۱
وزارت کشور با پیشنهاد استانداری فارس برای تأسیس تعداد ۱۰ دهیاری جدید در روستاهای این استان، موافقت کرد.
تاسیس ۱۰ دهیاری جدید در استان فارس بلامانع اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رحمانی فضلی وزیر کشور در پی پیشنهاد افشانی استاندار فارس مبنی بر تأسیس ۱۰ دهیاری در شهرستان های سپیدان، جهرم، شیراز، فیروزآباد، کازرون، لارستان و نی ریز با توجه به ماده واحده قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا در روستاهای کشور مصوب ۱۴/۴/۷۷ موافقت خود را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش؛ در اجرای ماده واحده قانون تأسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور، تأسیس دهیاری در روستاهای بانش، رزک، کربلایی حسن خانی، سرمور، دهرود، دهویه، اسلام آباد، نرجس آباد، شهرک سایبان و علی آباد در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند بلامانع اعلام شده است .

دراین حکم آمده است، طبق قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به تأسیس دهیاری در روستاهای مذکور اقدام و شروع به کار دهیاری های فوق را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: