کد خبر: ۷۱۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۵
مدیر مسئول نشریه پیام قم که تا پیش از این به صورت هفته نامه منتشر می شد، از صدور مجوز روزنامه آن خبر داد و گفت: رویکردمان همانند 18 سال گذشته اصلاح طلبانه خواهد بود، چرا که به این منش افتخار می کنیم.
پیام قم روزنامه شد/ به منش اصلاح‌طلبی خود افتخار می‌کنیمبه گزارش خبرداغ ؛ حجت حیدری مدیر مسئول روزنامه پیام قم، در گفت وگو با ایلنا در قم، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت نظارت بر مطبوعات، مجوز روزنامه پیام قم صادر شد.

مدیر مسئول روزنامه پیام قم، با بیان این که این روزنامه به زودی در تمام روزهای هفته با اخبار و تحلیل‌های سیاسی اجتماعی روی گیشه مطبوعات خواهد رفت، گفت: پیام قم، قدیمی ترین نشریه در استان قم محسوب می شود که کار خود را از آذرماه سال77 به صورت منظم و بی وقفه آغاز کرده و خوشبختانه امروز و پس از مدت ها انتظار، مجوز روزنامه شدن آن صادر شد.

حیدری در ادامه سخنان خود با بیان این که رویکردمان همانند 18سال گذشته اصلاح طلبانه خواهد بود، چرا که به این منش افتخار می کنیم، گفت: پیام قم این افتخار را دارد که در طی 18سال انتشار، یک نشریه اصلاح طلب در درون نظام بوده و از خط مشی مشخصی برخوردار بوده و هیچ گاه تغییر جهت نداده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: