کد خبر: ۷۱۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۵۴
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با تلاش مسئولان باشگاه، مطالبات بازیکنان تا آخر اسفند پرداخت خواهد شد.
بهترین خبر ممکن برای استقلالی‌ها در روزهای آخر سالبه گزارش خبرداغ،نصرالله عبداللهی با بیان اینکه خبر اعتصاب بازیکنان استقلال صحت ندارد، گفت:  روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال دست به اعتصاب زده اند.  قسم می خورم هیچ اعتصابی در کار نبوده و بازیکنان فقط درد دل کرده اند و از مشکلات شان حرف زدند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مطالبات بازیکنان پرداخت می شود، گفت: مسئولان در تلاش هستند تا بتوانیم تا قبل از پایان سال و برای عید نوروز مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

 

عبداللهی درباره تساوی استقلال مقابل سیاه جامگان هم گفت: بازیکنان کمی خسته بودند و حریف هم بازی تدافعی از خود به نمایش گذاشت و همین مساله باعث شد تا نتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 

سرپرست تیم استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا  آبی پوشان می توانند دو دیدار آینده خود را مقابل سایپا و لکوموتیو ازبکستان به پیروزی دست پیدا کنند، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم هر دو بازی را با پیروزی به پایان برسانیم و در جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان موقعیت خود را بهبود ببخشیم.

 

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: