کد خبر: ۷۱۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۱۵۴
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اکنون بنا به دلایلی از ذکر اقدامات متقابل علیه دولت آمریکا و لیست تحریمی‌مان اجتناب می‌کنیم.
بنا به دلایلی از ذکر اقدام‌های متقابل و لیست تحریم‌ها علیه دولت آمریکا اجتناب می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه پس از تحریم‌های جدید دولت ترامپ علیه ایران، وزارت خارجه اعلام کرد که نهادها و افرادی که نقش بسزایی در سرکوب جنبش‌های مردمی در منطقه داشته‌اند را تحریم می‌کند، آیا این اقدام انجام شده و لیستی از آن افراد و نهادها منتشر می‌شود، گفت: چه در حوزه برجام، چه در حوزه ارتباط دوجانبه با امریکا، چه درخصوص فرمان مهاجرتی رییس جمهور آمریکا و چه در تحریم‌های نابحقی که جدیدا اعمال کرده‌اند، ایران سازوکارهایی برای مقابله و احقاق حقوق داشته است و آنها را تعریف کرده‌ایم.

او ادامه داد: ما به آنچه گفته‌ایم چه در این باره و چه در موضوعات دیگر عمل کرده‌ایم و در زمان به هنگام و لازم لیست اقداماتمان را انجام خواهیم داد ولی اکنون بنا به دلایلی از ذکر آن و لیست تحریمی‌مان اجتناب می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: