کد خبر: ۷۱۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۰
تمسخر نامه احمدی‌نژاد به ترامپ از سوی هواداران رئیس‌جمهور آمریکا
بریت بارت می‌افزاید: «احمدی‌نژاد در حالی که آمریکا را متهم به حمایت از تروریسم در جهان کرده در نامه خود با دعا برای ترامپ و مردم آمریکا، نوشته‌اش را به پایان رسانده است.»
سایت طرفدار ترامپ: احمدی‌نژاد ترامپ را به فروتن‌بودن تشویق کرد / نامه او درهم و برهم و نامنسجم بودسایت «بریت بارت» در گزارشی با اشاره به نامه احمدی‌نژاد به دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا در تیتر خود نوشه است: «احمدی‌نژاد مرد قدرتمند پیشین ایران ترامپ را به فروتن بودن دعوت کرد.» 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، این سایت می‌نویسد: «در نامه‌ای طولانی و در اکثر بخش‌ها درهم و برهم به دونالد ترامپ، محمود احمدی‌نژاد فردی که گفته بود اسرائیل باید از روی نقشه کره زمین محو شود و هولوکاست را یک افسانه خوانده بود، ترامپ را دعوت به فروتن‌بودن در اجرای وعده‌هایش کرد. او در نامه خود نوشته است که حاکمان هرگز نباید خود را برتر از مردم و یا ارباب و مسلط بر امور مردم قلمداد کنند بلکه باید به مردم خدمت کنند و برای پیگیری خواسته‌های آنان تلاش کنند. او همچنین اشاره کرده که ترامپ در ارزیابی خود از فساد موجود در نظام سیاسی آمریکا به درستی به مواردی اشاره کرده است. او گفته‌های ترامپ را در این زمینه صادقانه خوانده بود. او نوشته است که نظام انتخاباتی امریکا برای چندین دهه توسط یک اقلیت خاص رای مردم را مصادره کرده است. او نوشته است که سیاست در امریکا در ظاهر در قالب دو حزب است اما در واقع، یک اقلیت یعنی ظالمان ثروتمند و زورمداران جهان، آن را در دست دارند. احمدی‌نژاد همچنین درباره ضررهای جنگ نوشته است. او خطاب به ترامپ گفته است جهان امروز به عدالت و برابری بیش از قدرت نظامی و تسلیحاتی نیاز دارد.»

بریت بارت می‌افزاید: «او در حالی که آمریکا را متهم به حمایت از تروریسم در جهان کرده در نامه خود با دعا برای ترامپ و مردم آمریکا، نوشته‌اش را به پایان رسانده است.»

این سایت می‌نویسد: «نباید فراموش کرد که او در اکتبر ۲۰۰۵ میلادی در کنفرانسی در تهران از لزوم محو اسرائیل سخن گفت، در دسامبر ۲۰۰۵ در زاهدان در جمع مردم، هولوکاست را اسطورهای اروپایی‌ساخته دانست که هدف سازندگان آن را در نظر قرار‌دادن این اسطوره بالاتر از خدا، دین و پیامبران معرفی کرده بود. او در اوریل ۲۰۰۶ میلادی از تولید اورانیوم با غنای پایین برای استفاده در انرژی هسته‌ای خبر داد. او در سال ۲۰۱۱ میلادی کشورهای غربی را متهم به استفاده از تجهیزات ویژه برای ایجاد خشکسالی در ایران کرده بود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: