کد خبر: ۷۱۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۸
استقلال مقابل حریف خود در آزادی متوقف شد نتیجه‌ای که کمتر کسی تصور می‌کرد.
اکبرپور: تساوی استقلال طبیعی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: استقلال مقابل حریف خود در آزادی متوقف شد نتیجه‌ای که کمتر کسی تصور می‌کرد. اکبرپور یکی از پیشکسوتان استقلال در ارتباط با این بازی می‌گوید: «به نظرم این تساوی طبیعی بود چون در یک ماه اخیر به استقلال خیلی فشار آمده است. از طرفی این تیم مدت‌ها است که خوب نتیجه می‌گیرد و بالاخره یک جایی بدشانسی هم سراغ آدم می‌آید. استقلال در این بازی سرتر از حریفش بود ولی فوتبال همین است و یک طرفش بدشانسی است. مگر رئال مادرید سه بر یک از تیم ته جدولی لالیگا عقب نبود؟ به هرحال بازی با تیم‌های ته جدولی سختی خودش را دارد.»

اکبرپورکه یکی از پیشکسوتان ماشین سازی هم هست در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش کجای کار ماشین سازی اصطلاحا می‌لنگد، می‌گوید: «این تیم از ابتدا که به لیگ برتر آمد، باید مدیرانش عاقلانه تصمیم می‌گرفتند و برای دلخوشی بعضی‌ها کار نمی‌کردند. از اول ماشین‌سازی بد بسته شد و نفراتی به این تیم آمدند که نمی‌توانستند در لیگ برتر عرض اندام کنند. ماشین‌سازی امسال خوب حمایت مالی شد ولی نفرات خوبی نداشت. بازیکنانی در نیم فصل به این تیم آمدند که در حد لیگ یک هم نبودند. به نظر من مدیران ماشین‌سازی باید بهتر عمل می‌کردند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: