کد خبر: ۷۱۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۰
بازگشت هافبک چپ با تجربه استقلال به ترکیب این تیم چندان برای او خوش‌یمن نبود.
یعقوب کاپیتان عصبی استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: بازگشت هافبک چپ با تجربه استقلال به ترکیب این تیم چندان برای او خوش‌یمن نبود. یعقوب کریمی بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی از اواسط نیمه دوم بازی با سیاه جامگان به زمین آمد و جنجال او می‌توانست کار دست تیمش بدهد. کریمی در یک صحنه با روح‌ا... سیف‌اللهی درگیر شد، او را هل داد و اگر داور به صحنه مسلط نبود می‌توانست به او کارت قرمز بدهد و استقلال را برای ادامه بازی با دردسر بزرگی روبه‌رو کند.

یعقوب کریمی که بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی شانس حضور در ترکیب استقلال را پیدا کرده بود و با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان برگشت، حالا حداقل بازی بعدی تیمش را به دلیل محرومیت باید از خانه تماشا کند و باید دید آیا بار دیگر فرصت بازی کردن پیدا می‌کند یا نه. البته تعویض یعقوب با میلاد زکی‌پور بهترین تصمیم منصوریان در جریان بازی بود. میلاد در بازی با سیاه جامگان خیلی ضعیف کار کرد و سیف‌اللهی در رفت و آمدهای خود مشکلی نداشت تا اینکه یعقوب به بازی آمد و به خوبی این بازیکن سرعتی را مهار کرد اما کریمی نشان داده که نمی‌تواند خشم خود را مهار کند. یعقوب برای بازی بعدی استقلال باز هم جای خود را به زکی‌پور می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: