کد خبر: ۷۱۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هرچیزی به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم یک برد بسیار مهم و بزرگ مقابل نفت کسب کردیم.
برانکو: بردی مهم را بدست آوردیم/ ذره‌ای از هدف‌مان برای قهرمانی کوتاه نمی‌آییمبه گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم یک برد بسیار مهم و بزرگ کسب کردیم.

 

وی ادامه داد: برای نفت احترام زیادی به سه دلیل قائل هستم اول اینکه آنها تیم بسیار خوبی هستند. دوم اینکه بازیکنانی مثل تیموریان و شهباززاده را در نیم فصل جذب کردند و دلیل بعدی کار در دیدارهای بعد از آسیایی سخت است. نتیجه بازی ذوب آهن و استقلال را دیدید از طرفی دیگر استقلال خوزستان بازی سختی داشت.

 

برانکو ادامه داد: دیروز در نشست خبری گفتم به خاطر محرومیت چند بازیکن بهانه و توجیه ای ندارم و قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم که نباید دنبال بهانه و توجیه باشیم که چرا برخی بازیکنان مصدوم و محروم هستند. اخراج بازیکن حریف طبیعتا بازی ما و حریف را بهم ریخت. با یک بازیکن اضافه خیلی خوب واکنش نشان دادیم و صبور و با حوصله بازی کردیم. در نیمه دوم دقت پاس‌های مان را بالا بردیم و با وجوداینکه زمین کیفیت خیلی بدی داشت از کیفیت بازی بازیکنانم راضی هستند. همچنین از تماشاگران که حضوری پرشور داشتند تقدیر می‌کنم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اختلاف ۱۲ امتیازی با استقلال و اینکه آیا این تیم همچنان قهرمان است، گفت: فعلا قاطعانه در صدر جدول حضور داریم اما ذره‌ای از هدف مان کوتاه نمی آییم و کار را راحت در نظر نمی‌گیریم. تا جایی که از نظر اعداد و ارقام قهرمانی ما تثبیت نشود فقط کار،کار، کار خواهیم کرد.

 

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در بازی با نفت گفت: از استفاده از جوانان راضی هستم و همه چیز مربوط به شرایط تیم است و خوشحالم که بازیکنان ما نشان دادند به حق لباس پرسپولیس را به تن کردند و این بازیکنان جوان هستند و حتی نشستن روی نیمکت هم برایشان کسب تجربه است.

 

برانکو در مورد بخشش سریع علیپور و اینکه رامین رضائیان هم بخشیده می شود گفت: دیروز هم گفتم این مساله مربوط به باشگاه است و می‌بینید که تصمیم نهایی چه خواهد بود.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: