کد خبر: ۷۱۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک کودک چهارساله بندرعباسی بر اثر استنشاق گاز ناشی از قرص برنج دچار مسمومیت شد و در این حادثه جان خود را از دست داد.
مرگ کودک بندرعباسی بر اثر استنشاق گاز ناشی از قرص برنجبه گزارش خبرداغ ، فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا،در تشریح این موضوع افزود: یک خانواده چهار نفری در بندرعباس بر اثر استنشاق گاز ناشی از قرص برنج دچار مسمومیت شدند که کودک چهارساله خانواده در این حادثه جان خود را از دست داد‌.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: این حادثه در مجتمع مسکونی سازمانی واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس روی داده است‌.

‌نوروزیان با اشاره به اینکه این قرص برنج در مزنل واحد طبقه پایین کارگذاشته شده بود، عنوان کرد: ساکنان طبقه پایین محل سکونت این خانواده اقدام به سم گذاری از نوع قرص برنج کرده بودند که گاز آن به طبقه بالا راه یافته است .

وی در پایان با بیان اینکه با هماهنگی نیروی انتظامی و آتش نشانی، محل یاد شده رفع آلودگی شد، اضافه کرد: سه عضو خانواده پس از مراجعه به مرکز درمانی مداوا شده‌اند و حال عمومی آنان خوب گزارش شده است‌.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: