کد خبر: ۷۱۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۶
نمایندگان مردم در خانه ملت، ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل‌کشور را تصویب کردند.
بودجه سال ۹۶ تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل‌کشور، دخل و خرج سال آینده را تعیین و تصویب کردند.

نمایندگان مردم ، ماده واحده، تبصره ها و جداول بودجه سال ۹۶ را با ۱۶۰ رای موافق، ۱۹ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر در مجلس به تصویب رساندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
تفاوت طالبان در زمستان و تابستان + کاریکاتور
به گزارش اویس، فعالان فضای مجازی افغانستان با منتشر کاریکاتوری مدعی شدند تروریست های طالبان در فصل های مختلف سال رویه های مختلفی را در مقابله با نیروهای امنیتی افغانستانی دنبال می کند

طبق نظر آنها این تروریست ها در فصل زمستان و هوای سرد با شعار صلح طلبی تلاش می کنند از حملات احتمالی نیروهای امنیتی افغانستان جلوگیری نمایند اما همینکه هوا گرم شود و فصل گرما برسد بار دیگر به نیروهای امنیتی حمله می کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: