کد خبر: ۷۱۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۰
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در دیدار پنجشنبه خود با رئیس‌جمهوری روسیه در مسکو، درباره اوضاع سوریه و نقش ایران در آن، گفت‌وگو خواهد کرد.
ایران و سوریه؛ محور دیدار نتانیاهو و پوتینبه گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز- یکشنبه- در نشست هفتگی کابینه اعلام کرد که پنجشنبه آینده عازم مسکو، پایتخت روسیه خواهد شد تا با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور درباره موضوع سوریه و نقش ایران در آن، گفت‌وگو کند.

نتانیاهو گفت: «روز پنجشنبه با پوتین در مسکو دیدار خواهم کرد، اوضاع در سوریه و تلاش‌های برای حل (بحران سوری) محور این رایزنی‌ها خواهد بود.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از آنچه «تلاش‌های ایران برای تثبیت نفوذ خود در سوریه» خواند، ابراز نگرانی کرد و گفت: «می‌خواهم مخالفت قطعی اسرائیل با این موضوع را اعلام کنم. امیدوارم به تفاهمی در این‌باره در رایزنی (با پوتین) برسیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: