کد خبر: ۷۱۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۰
در نشست خبری مطرح شد؛
سخنگوی قوه قضاییه به نامه احمدی‌نژاد به ترامپ واکنش نشان داد.
واکنش سخنگوی قوه قضاییه به نامه احمدی‌نژاد به ترامپبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره نامه احمدی‌نژاد به ترامپ و اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند ما تنها درباره مسائل هسته‌ای با آمریکا مذاکره می‌کنیم، آیا این نامه‌نگاری درست است، گفت: بحث قضایی نیست که من جواب دهم. همانطور که می‌دانیم  و رهبر انقلاب نیز بارها تاکید کردند، سران این نظام سلطه‌گر و طاغوتی آمریکا  قابل اعتماد و اصلاح نیستند.

اژه‌ای ادامه داد: به هر تقدیر کسانی که به انحای مختلف می‌خواهند ارتباط برقرار کنند باید با توجه به اینکه شیطان بزرگ است و  قابل اعتماد نیست با او برخورد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ترابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
اگر خاتمی بزرگ چنین کاری انجام میداد در میدان آزادی دلواپسان کفن پوش عزای عمومی اعلام میکردند اما هیجان آفرینان سیاسی نورچشمی میتوانند هر کاری انجام دهند وبه هرکسی که دلشان میخواهد نامه بنویسند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: