کد خبر: ۷۰۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۶
کاشانی؛
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، مشکل مدافع - هافبک ملی‌پوش این تیم برطرف خواهد شد.
مشکل رضاییان قطعاً حل خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم،جعفر کاشانی درباره وضعیت رامین رضاییان و اینکه آیا مشکل این بازیکن برطرف خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: «در هر خانواده‌ای ممکن است سوءتفاهم به وجود بیاید و این موضوع چندان غیرطبیعی نیست. مشکل رامین رضاییان هم قطعاً حل خواهد شد و مهم این است که بازیکنان باید با رفتار و اخلاق‌شان، آینده خود را در این تیم بزرگ رقم بزنند.»

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: «پرسپولیس و استقلال دو باشگاه معتبر در ایران هستند و عملکرد این دو تیم و بازیکنان‌شان زیر ذره‌بین قرار دارد. بازیکنان این دو تیم باید بدانند که فقط نباید از لحاظ فنی بزرگ باشند و بحث رفتار و اخلاق هم بسیار مهم است. به هر حال ممکن است گاهی اوقات چنین مشکلاتی ایجاد شود، ولی این مسائل حل شدنی است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: