کد خبر: ۷۰۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۹
با رای نمایندگان مصوب شد؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های دولتی تولید نیروی برق حرارتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای را مکلف کردند از محل بودجه سالیانه، بدهی خود را به شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی و شرکت توانیر بازپرداخت کنند.
پرداخت بدهی نیروگاه‌های برق حرارتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای از محل بودجه سالانهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور اختصاص داشت،  بند (الف) تبصره ۱۵ را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه که با ۱۲۷ رای موافق از ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید، شرکت‌های دولتی تولید نیروی برق حرارتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای مکلفند منابع تعیین‌شده در بودجه مصوب سالانه خود را به ترتیب به شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و شرکت توانیر بابت رد دیون و یا سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه حرارتی و هسته‌ای توسعه شبکه انتقال کشور پرداخت کردند.

شرکت‌های فروشنده برق نیروگاه‌های آبی موظفند تمام وجوه حاصل از فروش برق خود را پس از وضع هزینه‌های تولید برای سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه‌های برق‌آبی به مصرف برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: