کد خبر: ۷۰۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۸
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: در دوره گذشته انتخابات برخی نهادها با مانع تراشی مستندات ناقصی را به شورای نگهبان ارائه دادند اما در حال حاضر و با پیگیری مشکل رد صلاحیت برطرف شده و امکان حضورم وجود دارد.
رسایی: مشکل رد صلاحیت من برطرف شده استبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام حمید رسایی گفت‌، درباره دلایل حضور خود در انتخابات میان دور‌ه‌ای مجلس و کاندیداتوری از اصفهان اظهار داشت: بعد از موانعی که در انتخابات سال گذشته برای حضورم در انتخابات به وجود آوردند و البته در روزهای آخر برطرف شد، با توجه به برگزاری انتخابات در چند حوزه انتخابیه از جمله اصفهان، امکان حضورم در این حوزه انتخابیه فراهم بود که با پیشنهاد و دعوت برخی دوستان از این حوزه ثبت نام کردم.

وی درباره میزان آشنایی‌اش با مشکلات اصفهان گفت: مشکلات اصلی اصفهان، مسائلی غیر از مشکلات عمومی کشور نیست. بحث اشتغال، رکود و وضعیت صنایع در این شهر پرتلاش و صنعتی مثل بقیه کشور است. برخی مسائل هم مانند ترافیک و مسئله آب و مشکلات کشاورزان به صورت خاص مطرح است که طبعا هر کس نماینده مردم شود، پیگیر این امور خواهد بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: مهم این است که کدام نماینده در پیگیر این مسائل و رساندن صدای مردم به مسئولان موفق عمل کند و نفوذ کلام داشته باشد. طبعا اگر مثل بنده از این حوزه انتخابیه در مجلس باشم، همان پیگیری و جدیتی که درباره مسائل ملی داشته‌ام درباره مسائل منطقه‌ای هم خواهم داشت.

وی درباره جریان رد صلاحیت در انتخابات سال گذشته تصریح کرد: در روزهای پایانی رد صلاحیت بنده  برطرف شد ولی از نظر زمانی امکان برگزاری جلسه در شورای نگهبان نبود اما در حال حاضر و با پیگیری مشکل رد صلاحیت برطرف شده و امکان حضورم وجود دارد.

رسایی در پاسخ به این سئوال که برخی، اصفهانی نبودن شما را به عنوان یک نقطه ضعف عنوان می‌کنند، گفت: همه نمایندگان ابتدا در مجلس قسم می‌خورند که نماینده همه ملت ایران باشند. بنابراین بنده در دو دوره قبل هم نماینده اصفهانی‌های عزیز بوده‌ام. علاوه بر این، برای شهر صنعتی و فرهنگی اصفهان، بیش از اصفهانی بودن، توانمند بودن و قدرت نفوذ کلام و توانایی نماینده در پیگیری مشکلات مهم است.
منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: