کد خبر: ۷۰۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۴۶
در صورت نرسیدن سیدجلال، طارمی بازوبند می بندد؛
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با نفت تهران آقای گل این تیم خواهد بود که برای نخستین بار بازوبند خواهد بست.
رونمایی از کاپیتان جدید پرسپولیس؛ محبوب ترین سرخپوش!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس در بازی روز یکشنبه 15 اسفندماه جاری کاپیتان های اول و دوم خود را در اختیار ندارد و بنابراین بازوبند کاپیتانی این تیم برای اولین بار بر بازوی مهدی طارمی بسته خواهد شد.

 

در میان بازیکنان پرسپولیس محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده هم سابقه بیشتری در پرسپولیس دارند اما طارمی سومین فصل متوالی خود را در این تیم می گذراند و بنابراین بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو خواهد بست.

 

طارمی قراراست یکشنبه هفته آینده برابر علی دایی بازوبند کاپیتانی ببندد در حالی که حضورش در پرسپولیس و حتی سطح اول فوتبال ایران را مدیون اوست.

 

البته این احتمال هم وجود دارد طارمی که رابطه خیلی دوستانه ای با مسلمان دارد خودش در بازی با نفت تهران بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به او واگذار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: